دانلود پرسشنامه استاندارد انگیزش تحصیلی (هارتر، 1980)

پرسشنامه-استاندارد-انگیزش-تحصیلی-(هارتر-1980)
پرسشنامه استاندارد انگیزش تحصیلی (هارتر، 1980)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 8
حجم فایل: 244 کیلوبایت
قیمت: 5000 تومان

دانلود پرسشنامه استاندارد انگیزش تحصیلی (هارتر، 1980)،
در قالب word و در 8 صفحه، قابل ویرایش.


توضیحات:
پرسشنامه استاندارد انگیزش تحصیلی هارتر شامل  33 گویه و هدف آن بررسی انگیزش تحصیلی در بین دانش ­آموزان می­ باشد. این ابزار شکل اصلاح شده مقیاس‏ هارتر (1981،1980) به عنوان یک ابزار سنجش انگیزش تحصیلی است. مقیاس اصلی هارتر، انگیزش تحصیلی را با سؤال‏ های دوقطبی می‏ سنجد که یک قطب آن‏ انگیزش درونی و قطب دیگر انگیزش بیرونی است و پاسخ آزمودنی به موضوع هر سؤال فقط می ‏تواند یکی از دلایل بیرونی یا درونی را در برداشته باشد. 


ویژگی های پرسشنامه (به طور خلاصه):
تعداد گویه ها: 33
تعداد مؤلفه: مؤلفه ندارد
روایی و پایایی: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word و قابل ویرایش
تعداد صفحات: 8

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 4:14 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پرسشنامه استاندارد خدمات آنلاین بانکداری

پرسشنامه-استاندارد-خدمات-آنلاین-بانکداری
پرسشنامه استاندارد خدمات آنلاین بانکداری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 6
حجم فایل: 50 کیلوبایت
قیمت: 5000 تومان

دانلود پرسشنامه استاندارد خدمات آنلاین بانکداری،
در قالب word و در 6 صفحه، قابل ویرایش.


توضیحات:
پرسشنامه استاندارد خدمات آنلاین بانکداری شامل 30 سوال و هدف از آن بررسی میزان رضایت کاربران از خدمات آنلاین بانکداری می باشد.

ویژگی های پرسشنامه (به طور خلاصه):
تعداد گویه ها: 30
تعداد مؤلفه: مؤلفه ندارد
روایی و پایایی: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word و قابل ویرایش.
تعداد صفحات: 6

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 4:14 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود بزهكاري نوجوانان

بزهكاري-نوجوانان
بزهكاري نوجوانان
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 49
حجم فایل: 182 کیلوبایت
قیمت: 14000 تومان

دانلود تحقیق در مورد بزهكاري نوجوانان،
در قالب word و در 49 صفحه، قابل ویرایش، شامل:



تعریف بزهکاری
بزهکاری نوجوانان
طبقه بندی بزهکاری
ملاک بزهکار بودن نوجوانان
بررسی نظریه های انحراف اجتماعی از دیدگاه های مختلف
نظریه برچسب زنی
دیدگاه نظریه برچسب زنی درباره بزهکاری نوجوانان
سایر نظریه های مرتبط با بزهکاری
بزهکاری از نظریه فروید
نظریه سلسه مراتب نیازها- آبراهام مازلو
نظریه نهادی سیستمی خانواده- آرنولد کوهن- هلموت شلسکی- رنه کونیک
نظریه نابرابری اجتماعی (کارل مارکس- کارل تارد)
نظریه شهر نشینی- مهاجرت ، جرج زیمل- رابرت پارک- فرنینوتونیس
نظریه از خود بیگانگی اجتماعی (رابرت بلانر)
نظریه معاشرت های توجیهی، انتقال فرهنگ، کرسی- ادوین ساترلند
نظریه  قانون حرارتی بزهکاری- آدولف کتله (آ . ام) گری- لاکاسانی
عوامل بزهکاری
خانواده
عوامل اجتماعی
عوامل اقتصادی
نقش رسانه ها
نقش همسالان
شیوه های اصلاح و تغییر رفتار بزهکاران
بازتوانی
تحقیقات انجام شده در ایران
جرایم کامپیوتری و اینترنتی (بزه دیده شناسی)

 

بخشی از متن تحقیق:
از آن جائی که بزهکاری و انحرافات نوجوانان از دیر زمان در جامعه بشری مورد توجه اندیشمندان بوده است، هم زمان با گسترش انقلاب صنعتی و گسترش دامنه نیازمندی ها و محرومیت های ناشی از عدم امکان برآورده شدن خواسته ها و نیازهای زندگی موجب گسترش شدید و دامنه دار فساد، بزهکاری، عصیان، تبهکاری، سرگردانی، دزدی و دیگر انحرافات در اطفال و نوجوانان شده است امروزه مشکلاتی جهت پیشگیری از انحرافات جوانان در کشور ما هم مطرح شده است و آمار  آن به خوبی در کشور هویدا است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 4:13 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پرسشنامه استاندارد خلاقیت (دکتر سلطانی)

پرسشنامه-استاندارد-خلاقیت-(دکتر-سلطانی)
پرسشنامه استاندارد خلاقیت (دکتر سلطانی)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 8
حجم فایل: 64 کیلوبایت
قیمت: 5000 تومان

دانلود پرسشنامه استاندارد خلاقیت (دکتر سلطانی)،
در قالب word و در 8 صفحه، قابل ویرایش.




توضیحات:
پرسشنامه خلاقیت دارای 40 سؤال بوده و  توسط دکتر سلطانی تدوین گردیده است.

ویژگی پرسشنامه (به طور خلاصه):
تعداد گویه ها: 40
تعداد مولفه: مولفه ندارد
روایی و پایایی: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word و قابل ویرایش
تعداد صفحات: 8

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 4:13 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود راهنمای نرم افزار سورپک

راهنمای-نرم-افزار-سورپک
راهنمای نرم افزار سورپک
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 5029 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

دانلود راهنمای نرم افزار سورپک،




در قالب pdf و در 27 صفحه، به صورت دست نویس، تمیز و کاربردی.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 4:12 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود تحقیق بررسي و مقايسه عزت نفس بين دانشجويان ورزشكار و غير ورزشكار پسر و دختر

تحقیق-بررسي-و-مقايسه-عزت-نفس-بين-دانشجويان-ورزشكار-و-غير-ورزشكار-پسر-و-دختر
تحقیق بررسي و مقايسه عزت نفس بين دانشجويان ورزشكار و غير ورزشكار پسر و دختر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 90
حجم فایل: 113 کیلوبایت
قیمت: 14000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع بررسي و مقايسه عزت نفس بين دانشجويان ورزشكار و غيرورزشكار پسر و دختر،
در قالب word و در 91 صفحه، قابل ویرایش.


مقدمه تحقیق:
مطالعه و تحقيق در مورد ويژگي هاي شخصيتي، در حقيقت قديمي ترين تحقيقات در روانشناسي ورزش است. تحقيق در اين زمينه از دهه 1950 تا 1970 روانشناسي ورزش را تحت نفوذ خود داشت و از آن به بعد نيز هم چنان از اهميّت زيادي برخوردار است. (نوابي نژاد ، 1375)
از اهداف مهم تربيت بدني و علوم ورزش كه يكي از شاخه هاي مهم تعليم و تربيت محسوب مي گردد، ريست بهتر انسان در راستاي تقويت ابعاد وجودي خويش مي باشد و در همين جهت كوشش مي شود با به كارگيري روش هاي علمي از راه كشف قوانين علمي مربوط به جسم و روان به مؤثرترين روش رشد انسان دست يافته شود. با توجه به تأثيرات متقابل جسم و روان ، وابستگي و ارتباط و اثر متقابل روانشناسي و تربيت بدني امري اجتناب ناپذير است.
اهميت روانشناسي در حيطه تربيت بدني تا آن حد است كه مربيان خود را نيازمند به حداقل اطلاعات پايه از آن مي دانند. روانشناسان نيز پيوسته علاقه مند هستند كه نقش فعاليت هاي ورزشي را تغيير خصوصيات رواني بدانند و قصد دارند از طريق پژوهش هاي مختلف تأثيرات متقابل جسم و روان را كشف كنند. تأثير فعاليت هاي ورزشي به خصوصيات رواني كه در تحقيق حاضر از جنبه «عزت نفس» مي باشد، براي كساني كه در زمينه مسائل رواني كاري كنند و هدف نهاييشان كمك به رشد انسان و سلامت رواني اوست مي تواند داراي اهميت باشند.

بيان مسأله:
تربيت بدني به عنوان بخش مهمي از تعليم و تربيت رسالتي بزرگ در تكامل جسماني و رواني و اجتماعي افراد داشته و اهداف آموزشي و تربيتي و اجتماعي را دنبال مي كند و رشد فزآينده و گسترش دامنه اطّلاعات هم چنين دانش و تحقيقات دررشته تربيت بدني با به كارگيري تكنيك هاي علمي موجب گرديد، روانشناسان ورزشي نيزبا تحقيق درمورد شخصيت به ابهامات و سؤالات موجود در اين زمينه پا سخ گويند.
اثري كه ورزش به عزت نفس افراد به عنوان يكي از مهم ترين خصوصيات شخصيتي كه بسيار مورد توجه و تأكيد دانشمندان شاخه هاي مختلف علم روانشناسي قرار گرفته است، بسيار اساسي و مهم است. هم چنان كه يك مربي ورزشي نفس بهتر را مايه ترقي ورزشكار خود مي داند. مشاوران و روانشناسان باليني و روانشناسان عمومي نيز سعي دارند اهميت ورزش را در افزايش عزت نفس و در نتيجه سلامت رواني را كشف كنند كه محققين آن را، يكي از نتايج بد فصل عزت نفس قوي مي دانند، پيدا كنند.
محققان معتقدند كه فعاليت هاي تربيت بدني و ورزش با تربيت رواني آميخته است و هر تجربه حركتي يا تغيير جسماني يك تغيير يا تجربه رواني را به همراه دارد. برخي از محققين از ورزش به عنوان ابزار تربيت و شكل پذيري شخصيت ياد كرده اند و برخي نيز به توان اجتماعي تربيت بدني تأييد نموده اند. سؤالات نمونه واري كه در اين چارچوب مطرح مي شوند از اين قرار است كه آيا افرادي كه فعاليت ورزشي دارند، صفات شخصيتي خاصي دارند؟يا نوجواناني سير در اين تحقيق كه فعاليت ورزشي دارند، آيا رشته هاي تيمي و انفرادي تأثيرات متفاوت بر آن ها دارند؟آيا بين مدت فعاليت ورزشي و ويژگي هاي شخصيتي ارتباطي وجود دارد؟ بديهي است كه شخصيت نيز مي تواند در انتخاب نوع ورزش و نيز علايق ورزشي و كسب مهارت هاي مربوط به آن رشته ورزشي مورد علاقه، مؤثر واقع گردد.
با اين وجود تحقيق حاضر براي پاسخ دادن به سؤالات مطرح با پذيرش اصل متقابل شخصيت و ورزش عزت نفس را در بين دانش آموزان ورزشكار و غيرورزشكار (سير دوره متوسطه) مورد مقايسه قرار مي دهد.

اهميت و ضرورت تحقيق:
تحقيق حاضر در پي يافتن چگونگي رابطه ورزش و عزت نفس در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه است و ضرورت آن از چند جنبه نمايان است. مي دانيم كه در سال هاي اخير بحث هاي زيادي در رابطه با اجراي طرح فراگير ورزش در كشور وجود دارد و مقدّمات آن نيز در حال پيگيري است كه يكي از راه هاي اجراي اين طرح از طريق مدارس است. ضروري است كه حقايق برای برنامه ريزان و مسئولان نظام آموزش و پرورش كشور كه تربيت بدني بخشي از اين نظام است روشن گردد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 4:12 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پرسشنامه استاندارد آزمون مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا

پرسشنامه-استاندارد-آزمون-مهارت-های-تفکر-انتقادی-کالیفرنیا
پرسشنامه استاندارد آزمون مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 1663 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

دانلود پرسشنامه استاندارد با موضوع آزمون مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا،
در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
 
پرسش نامه استاندارد آزمون مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا
تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه
مقیاس پرسشنامه
مدل مهارت های تفکر انتقادی
روایی و پایایی پرسشنامه
منابع
 
 
مقدمه پرسشنامه:
پرسش نامه استاندارد آزمون مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا که  در سال های 1990-1989 فاشیون و فاشیون با همکاری انجمن فلاسفه چند دانشگاه ایالات متحده آمریکا، در مطالعه ای به روش دلفی بر اساس نظرات 46 تن از صاحب نظران، تفکر انتقادی، فلاسفه و اساتید برجسته آموزشی و پس از بررسی های لازم، به یک مفهوم اجماعی از تفکر انتقادی  و مهارت های آن دست یافتند. این پرسش نامه دارای 34 سوال می باشد و مهارت های تفسیری شامل: طبقه بندی، رمزگشایی جملات، روشنگری معنا، بررسی ایده ها و تحلیل ایده ها، مهارت های استنباطی شامل: جستجو برای شواهد، گمانه زنی در مورد جایگزین ها و استخراج نتایج، مهارت های ارزش یابی شامل: ارزش یابی ادعاها، ارزش یابی بحث ها، بیان نتایج، توجیه رویه ها، و ارائه استدلال، استدلال قیاسی شامل: استدلال منطقی در ریاضیات، استدلال استقرایی شامل: نتیجه گیری اط بحث به دنبال رویارویی با حقایق مربوط به پیش فرض ها را اندازه می گیرد. برای پاسخ گویی به این پرسش نامه 45 دقیقه وقت لازم است. از تحلیل سؤالات این آزمون، در مجموع شش نمره با پنج زیرمقیاس: تحلیل و تفسیر، ارزش یابی استنباط ها، استخراج استنباط های منطقی، استدلال استقرایی و استدلال قیاسی به دست می آید. این ابزار برای ارزش یابی توانایی تفکر منطقی (ارزش یابی اثربخشی برنامه، پژوهش و آموزش مداوم) مفید است. ( محبوبی و همکاران، 1391)

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 4:12 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود جزوه آموزشی استاندارد همراه با مثالهایی کاربردی از استانداردهای ASME , AWS,API

جزوه-آموزشی-استاندارد-همراه-با-مثالهایی-کاربردی-از-استانداردهای-asme-,-aws,api
جزوه آموزشی استاندارد همراه با مثالهایی کاربردی از استانداردهای ASME , AWS,API
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 96
حجم فایل: 5500 کیلوبایت
قیمت: 11000 تومان

دانلود جزوه آموزشی استاندارد، همراه با مثال هایی کاربردی از استانداردهای ASME , AWS, API.



در قالب pdf و در 96 صفحه.



دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 4:11 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود سورس دانشجویی تبدیل nfa به dfa در زبان c++

سورس-دانشجویی-تبدیل-nfa-به-dfa-در-زبان-c-
سورس دانشجویی تبدیل nfa به dfa در زبان c++
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 33 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

دانلود سورس دانشجویی تبدیل nfa به dfa در زبان c++،



توضیحات:
این یک برنامه تبدیل ماشین nfa به dfa نوشته شده در c++ است. اگر متقاضی باشد، نسخه تحت c# آن هم ارائه خواهد شد.
 
لطفاً در صورت دانلود پروژه، فایل readme موجود در داخل فایل فشرده را هم مطالعه فرمایید.
 
اگر ویندوز شما نسخه 7 به بعد یا 64 بیتی است، می توانید نسخه مخصوص c++ را از لینک زیر دانلود کرده و برنامه های خود و هم چنین پروژه حاضر را با آن امتحان کنید:
 
حجم فایل کمتر از 3 مگابایت است.
http://www.softpedia.com/get/Programming/Coding-languages-Compilers/TurboCplusplus-for-Windows-7.shtml
یا لینک
http://sourceforge.net/projects/turbocforwindows-9/
 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 4:11 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود تحقیق بررسی میزان اثربخشی اقدامات پلیس پیشگیری در کاهش سرقت خودرو

تحقیق-بررسی-میزان-اثربخشی-اقدامات-پلیس-پیشگیری-در-کاهش-سرقت-خودرو
تحقیق بررسی میزان اثربخشی اقدامات پلیس پیشگیری در کاهش سرقت خودرو
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 167
حجم فایل: 462 کیلوبایت
قیمت: 21000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع بررسی میزان اثربخشی اقدامات پلیس پیشگیری در کاهش سرقت خودرو،
در قالب word و در 167 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فهرست مطالب  

فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
طرح مسأله
سؤالات تحقیق
اهمیت و ضرورت تحقیق
انگیزه تحقیق
اهداف تحقیق
هدف اصلی
اهداف فرعی
نوع و روش تحقیق
پیشینه تحقیق

فصل دوم: ادبیات تحقیق
اثربخشی
عناصر ضروری سازمان عبارت اند از
مفهوم و تعرف اثر بخشی
اثر بخشی
تفاوت اثربخشی با کارآیی
رابطه بهره وری با کارآیی و اثر بخشی
اثربخشی از دیدگاه صاحب نظران
مشارکت و اثر بخشی
اثربخشی موثر
موارد موثر بر اثر بخشی
اثربخشی از دیدگاه لیکرت
نمودار رابطه متغیرها از دیدگاه لیکرت
اثربخشی سازمانی
اثربخشی سازمان
اهمیت اثربخشی سازمان
معیارهای اثربخشی
اثر بخشی کلی 
نقش مدیریت عالی سازمان در اثر بخشی سازمان
ویژگی های الگوی عمل متناقص را می توان به صورت بسیار ساده به شرح ذیل بیان نمود        
تفاوت اثربخشی مدیر و اثر بخشی سازمانی 
رویکرد سنتی اثربخشی سازمانی
مدل های اثربخشی سازمانی
مدل رویکرد نیل به هدف
مدل رویکرد سیستمی
مدل رویکرد عوامل استراتژیک
مدل رویکرد ارزش های رقابتی
مقایسه رویکرد چهارگانه اثر بخشی
تاریخچه پلیس در ایران
در این دوره ماموران انتظامی عبارت بودند از 
تعریف پلیس
تعاریف لغوی پلیس
تعاریف مفهومی پلیس 
فرهنگ آریانپور پلیس را این گونه تعریف کرده است
تعریف قانونی پلیس (تعریف پلیس بر اساس قانون)
تعریف کارکردی پلیس
تعدد و تنوع وظایف پلیسی (با تکیه بر وظایف نیروی انتظامی ج . ا . ا)
پیشگیری
دیدگاه ها و نظریات درباره پیشگیری
تاریخچه پیشگیری از جرم در ایران
انواع پیشگیری
پیشگیری کیفری
پیشگیری غیرکیفری به دو شاخه اجتماعی و وضعی تقسیم می شود
هدف پیشگیری وضعی
پیشگیری وضعی شامل اقدامات کاهنده موقعی می شود که
مراحل پیشگیری از جرائم در جرم شناسی 
پیشگیری اولیه (ابتدائی، نخستین) 
پیشگیری ثانویه (دومین)  
پیشگیری ثالث (سومین)
فعالیت ها و اقدامات پیشگیرانه 
جرم شناسی پیشگیری
پیشگیری  از جرائم  در قوانین
قانون اساسی
فوانین عادی
پیشگیری از جرایم  در سازمان  و تشکیلات نیروی انتظامی
معاونت پیشگیری انتظامی ناجا 
ماموریت و وظایف کلی  پلیس پیشگیری انتظام
پیشگیری از جرایم در کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی
ماموریت و وظایف کلانتری ها بر اساس سازمان جدید 
پیشگیری رسمی از جرائم تخلفات
پیشگیری رسمی سنتی از جرائم و تخلفات 
منابع

فصل سوم: روش شناسی
مقدمه
تعریف نظری و عملیات متغیرها
روش تحقیق
روش و ابزار جمع آوری اطلاعات
مصاحبه ساختار یافته
طراحی و توزیع پرسشنامه
پرسشنامه
جامعه آماری
روایی
پایایی
بعد زمانی
روش های آماری و تجزیه و تحلیل داده ها

فصل چهارم:
تجزیه و تحلیل داده ها

فصل پنجم:
نتیجه گیری و پیشنهادات
منابع و ماخذ
فهرست جداول
فهرست نمودارها
        
    

مقدمه تحقیق:
انسان ها معمولاً علاقه مند هستند تا کارهای خود را از ساده ترین، کوتاه ترین، کم هزینه ترین و سریع ترین راه انجام دهند، این اصل پایه بسیاری از رفتارهای شخصی و اجتماعی انسان می باشد و توجه به آن در طول تاریخ زمینه ساز بسیاری از اختراعات، اکتشافات و پیشرفت های بشری بوده است.
بدیهی است یکی از جنبه هایی که تحت تأثیر این تفکر قرار می گیرد، کسب درآمد است. تمایل به درآمد بیشتر از ساده ترین و سریع ترین راه در فکر هرکسی وجود دارد. آیا می توان از هر راه و به هر وسیله ای و به هر قیمتی به آن دست یافت. این جاست که وجود چاره جویی برای کنترل و مهار عقلانی این تمایل ضروری به نظر می رسد. جوامع بشری به استناد دستورات دینی، قواعد اخلاقی، عرضی و ... قوانین ومقرراتی را برای قانونمند کردن کسب درآمد وضع کرده اند و حکومت آن ها را اجرا می کند تا از هرج و مرج و تضییع حقوق سایرین جلوگیری شود، امکانات و فرصت های مساوی در اختیار همکاران قرار می گیرد تا افراد جامعه در مقابل فعالیت های قانونی از درآمد مشروع برخوردار شوند و در این فرآیند، آسیب و ضروری متوجه دیگران نشود. اما همواره افرادی وجود دارند که از حد و مرز قانون خارج می شوند. آن ها دوست دارند با پای گذاشتن به هر راهی به درآمدهای کلان دست یابند. برای آنان، قانونی، شرعی یا اخلاقی بودن کار و نوع فعالیت ارزشی ندارد و به این موضوع که ممکن است به بهای بدست آوردن ثروت چه صدمات مادی وم عنوی به دیگران وارد می شود ،فکر نمی کنند و اهمیتی نمی دهند. هدف آنان رسیدن به ثروت و مکنت از سهل ترین و سریع ترین راه ممکن می باشد و در این راه، استفاده از هر وسیله ای توجیه پذیر است. وجود این گرایش همراه با ضعف اعتقادی بعضاً افراد را به سوی سرقت و ربودن مال دیگران سوق می دهد و دست به عملی می زنند که زشتی و قبح آن برکسی پوشیده نیست. در بررسی آمار سرقت ها، معمولاً سرقت وسایط نقلیه در صدر قرار دارد و از ویژگی های وسائط نقلیه نیست به سایر اموال که باعث می شود سارقین تمایل بیشتری به سرقت آن نشان دهند. می توان به این مطلب اشاره نمود که وسائط نقلیه هنگام سرقت نه تنها باری بر دوش سارقین تحمیل نمی کنند، بلکه زمینه فرار سریع و اختفاء آنان را نیز فراهم می نمایند و سارقین مضافاً نیز می توانند. دیگر اموال مسروقه را با آن حمل و جابجا کنند. قیمت بالای وسائط نقلیه و قرار داشتن آن بعضاً در بیرون از محل سکونت مالکان نیز باعث وسوسه سارقین می گردد و برابر آمارهای موجود، هر سال هزاران خودرو مورد سرقت قرار می گیرد که بعضاً مالکان آنان از قشرهای کم درآمد محسوب می شوند و چه بسا خودرو مسروقه، وسیله امرار معاش آنان و خانواده هایشان می باشد که با مشقت فراوان و با قرض و وام به صورت اقساط خریداری شده است و مالک پس از سرقت نه تنها خودرو و وسیله امرار معاش خود را از دست داده است، بلکه باید اقساط طولانی آن را نیز پرداخت نماید.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 4:10 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 صفحه بعد