دانلود طرح توجیهی الیاف شیشه

طرح-توجیهی-الیاف-شیشه
طرح توجیهی الیاف شیشه
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 90
حجم فایل: 619 کیلوبایت
قیمت: 7000 تومان

دانلود طرح توجیهی در مورد الیاف شیشه،
در قالب pdf و در 90 صفحه.




توضیحات:
این طرح توجیهی در رابطه با الیاف شیشه می باشد که براساس آخرین تغییرات توسط کارشناسان متخصص با دقت نگارش و جمع آوری شده است.

این فایل برای کارآفرینان در زمینه الیاف شیشه مناسب می باشد.

 
این طرح توجیهی شامل:
مقدمه و خلاصه ای از طرح
فهرست مطالب
جداول و محاسبات مربوطه
موضوع و معرفی طرح
هزینه تجهیزات
ظرفيت
سرمايه گذاری كل
سهم آورده متقاضی
سهم تسهيلات
دوره بازگشت سرمايه
اشتغال زايی
فضای موردنیاز
تعداد و هزینه نیروی انسانی
استانداردهای مربوطه
بازارهای داخلی و خارجی
توجیه فنی و اقتصادی طرح
عرضه کنندگان و ...
 

مناسب برای:
- اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
- گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
- ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
- گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
- ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی
- مناسب جهت اجرای طرح کارآفرینی و ارائه دانشجویی

 
این طرح توجیهی (مطالعه امکان سنجی، طرح کسب و کار، طرح تجاری یا BP) در قالب pdf و در حجم 90 صفحه به همراه جداول و کلیه محاسبات مربوطه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 5:01 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت نگاهی به مدیریت ارز در اقتصاد ایران

پاورپوینت-نگاهی-به-مدیریت-ارز-در-اقتصاد-ایران
پاورپوینت نگاهی به مدیریت ارز در اقتصاد ایران
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 588 کیلوبایت
قیمت: 9000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع نگاهی به مدیریت ارز در اقتصاد ایران،
در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:



نگاهی به مدیریت ارز در اقتصاد ایران
تغيير نرخ ارز
تعيين نرخ ارز
بررسي روند تغييرات نرخ ارز در دوران پس از جنگ
ساز و كار مديريت نرخ ارز در اقتصاد ايران
نكته مهم در اعمال سياست ارزي
تعيين مسير بهينه نرخ ارز در اقتصاد ايران
بررسي پيامدهاي ناشي از مديريت نرخ ارز
اثر تغيير نرخ ارز بر تراز تجاري
راستاي حركت نرخ ارز در مسير بهينه
جمع‌بندي و نتيجه‌ گيري

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 5:00 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت با موضوع طرح توجیهی پرورش شترمرغ

پاورپوینت-با-موضوع-طرح-توجیهی-پرورش-شترمرغ
پاورپوینت با موضوع طرح توجیهی پرورش شترمرغ
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 487 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

دانلود پاورپوینت در مورد پرورش شترمرغ،
در قالب ppt و در 15 اسلاید، قابل ویرایش.




بخشی از متن پاورپوینت:
مشخصات محل اجرای طرح:
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 5:00 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت پرورش شترمرغ

پاورپوینت-پرورش-شترمرغ
پاورپوینت پرورش شترمرغ
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 438 کیلوبایت
قیمت: 7000 تومان

دانلود پاورپوینت در مورد پرورش شترمرغ،
در قالب ppt و در 15 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

دوره توليدمثل
تغذيه
روش پرورش شترمرغ
سودآوری شترمرغ چهار برابر گاو
نکته های مهم در مورد شترمرغ
خصوصيات و ويژگي هاي جيره دوران نگهداري
در طبیعت شترمرغ ماده روزها و شتر مرغ نر شب ها روی تخم ها می خوابند



بخشی از متن پاورپوینت:
شترمرغ در سن 2 تا 3 سالگی به بلوغ جنسی می رسد و تا مدت زيادی بارور باقی می ماند. پرنده نر در زمان بلوغ به رنگ سياه با پرو بال سفيد رنگ و شتر مرغ ماده به رنگ قهوه ای تا خاكستری است. بارزترين نشانه در شتر مرغ نر، قرمزی رنگ ساق پا، نوك و اطراف چشم است كه ارتباط مستقيمی با قدرت جنسی نر دارد...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 5:00 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت ظهور مکانیک کوانتومی

پاورپوینت-ظهور-مکانیک-کوانتومی
پاورپوینت ظهور مکانیک کوانتومی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 261 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع ظهور مکانیک کوانتومی،
در قالب ppt و در 11 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:



مطالب
تابش جسم سیاه
اثر فوتوالکتریک
نمودار


بخشی از متن پاورپوینت:
اولین گام در فیزیک کوانتوم در سال 1900 توسط ماکس پلانک، با معرفی مفهوم کوانتومی بودن (گسسته بودن) انرژی برداشته شد. او برای توضیح پدیده تابش جسم سیاه، فرض کرد که انرژی بین تابش و محیط اطراف، به صورت گسسته یا کوانتیده تبادل می شود و از محاسبات این ایده جدیدش، به طور موفقیت آمیزی به نتایج تجربی رسید...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 4:59 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود تحقیق معماری موزه هنرهای معاصر

تحقیق-معماری-موزه-هنرهای-معاصر
تحقیق معماری موزه هنرهای معاصر
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 177
حجم فایل: 18845 کیلوبایت
قیمت: 14000 تومان

دانلود تحقیق در مورد معماری موزه هنرهای معاصر،
در قالب word و در 177 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه 1

فصل اول: موزه
1ـ1 موزه 4
2ـ1 تاريخچه موزه 5
1ـ2ـ1 خلاصه‌اي از تاريخ موزه در جهان 5
2ـ2ـ1 پيدايش موزه در ايران 9
3ـ1 اهداف موزه‌ها 14
1ـ3ـ1 گردآوري 14
2ـ3ـ1 نگهداري 15
3ـ3ـ1 نمايش 16
4ـ3ـ1 نقش آموزشي و فرهنگي 17
5ـ3ـ1 تحرك و فعاليت 18
4ـ1 گونه‌بندي موزه‌ها 19
1ـ4ـ1 انواع موزه 19
1ـ1ـ4ـ1 موزه‌هاي هنري 19
2ـ1ـ4ـ1 موزه‌هاي تاريخي 21
3ـ1ـ4ـ1 موزه‌هاي علمي 23
4ـ1ـ4ـ1 موزه‌ها در هواي آزاد 25
5ـ1ـ4ـ1 موزه‌هاي تخصصي 26
6ـ1ـ4ـ1 موزه‌هاي منطقه‌اي 27
5ـ1 آموزش در موزه‌ها 28
1ـ5ـ1 گردش سياست فرهنگي موزه‌ها 29
2ـ5ـ1 برنامه درون موزه‌اي 31

فصل دوم: معمـاري مــوزه
1ـ2 معماري موزه 34
1ـ1ـ2 تمهيدات معماري موزه 35
2ـ1ـ2 گروه‌بندي ساختمان موزه‌‌ها به لحاظ تطابق هدف ساخت با عملكرد موزه 40
3ـ1ـ2 نظريه معماري موزه‌ها 44
4ـ1ـ2 نكاتي درباره فنون نمايش اشياء موزه‌اي 47
2ـ2 موزه معماري 51
1ـ2ـ2 تعريف موزه معماري 52
3ـ2 نمونه‌هاي موفق موزه معماري در جهان 59
1ـ3ـ2 بررسي نمونه خارجي ژرژ پمپيدو 61
2ـ3ـ2 موزة فرهنگ و هنر قرن 19 ( فرانسه) 65
3ـ3ـ2 مركز مطالعات هنر معاصر موسسه joan Miro   66
4ـ2 موزه در ايران 68
1ـ4ـ2 موزة هنرهاي معاصر تهران 68
2ـ4ـ2 موزه فرش ايران 72
3ـ4ـ2 موزه ملي ايران 73
5ـ2 حوزه موردنظر موزه معماري 74
1ـ5ـ2 حوزه اول : معماري ابنيه خاص در ايران 74
1ـ1ـ5ـ2 ايران زمين 75
2ـ1ـ5ـ2 قبل از اسلام 76
3ـ1ـ5ـ2 بعد از اسلام 79
4ـ1ـ5ـ2 دوران معاصر 86
2ـ5ـ2 حوزه دوم : معماري جهان 90
3ـ5ـ2 حوزه سوم : معماري بومي در ايران 91
4ـ5ـ2 حوزه چهارم : هنرهاي وابسته به معماري 92
6ـ2 اهميت موزه معماري 93
1ـ6ـ2 معماري چيست ؟ چه اهميت و جايگاهي دارد ؟چرا براي معماري بايد موزه 
ساخت؟ ايجاد موزه معماري چه ضرورتي دارد؟ 93
2ـ6ـ2 سابقه درخشان و كم نظير معماري ايران و عدم توجه كافي به آن 94
3ـ6ـ2 ضعف و ناهماهنگي در گردآوري و طبقه‌بندي اسناد و مدارك و اطلاعات معماري
و محدوديت دسترسي 95
4ـ6ـ2 وجود مشكلات عديده در زمينه امكان دسترسي و معرفي عموم مردم به بناهاي 
واجد ارزش قديمي و جديد و تشويق آنان به بازديد از ميراث معماري 96

فصل سوم: برنامه‌ريزي كالبدي 
1ـ3 علت انتخاب موضوع 99
1ـ1ـ3ـ مباني طرح 100
2ـ3 بستر طرح 104
1ـ2ـ3 نكته‌هاي مهمي و عمومي 105
3ـ3 مطالعات جغرافيايي ، جمعيتي 112
1ـ3ـ3 تاريخچه شهر قزوين 112
2ـ3ـ3 خصوصيات جغرافيايي قزوين 113
3ـ3ـ3 خصوصيات جوي 114
4ـ3ـ3 وضعيت اجتماعي 115
5ـ3ـ3 وضعيت مسكن 116
6ـ3ـ3 امكانات فرهنگي و آموزشي 117
4ـ3ـ شرايط اقليمي قزوين 117
1ـ4ـ3 دماي هوا 118
2ـ4ـ3ـ رطوبت هوا 119
3ـ4ـ3ـ بارندگي 120
4ـ4ـ3ـ وزش باد 120
5ـ4ـ3 تابش آفتاب   122
5ـ3ـ شرايط اقليمي قزوين و آسايش انسان 124
6ـ3ـ شرايط اقليمي قزوين و ساختمان 128
7ـ3ـ اهداف طراحي اقليمي 134
8ـ3ـ فرم كالبدي ساختمان 136
9ـ3ـ سازماندهي پلان ساختمان 137
10ـ3ـ بافت مجموعه‌هاي ساختماني 137
11ـ3ـ سايه بانها 139
12ـ3ـ مصالح ساختماني 139

فصل چهارم: عرصه‌ها و بخش‌ها 
1ـ4 عرصه ها و بخش‌ها 143
1ـ1ـ4 عرصه نموده‌ها 144
2ـ1ـ4 ـ عرصه كارگاهي 151
3ـ1ـ4 عرصه اداري خدماتي 153
4ـ1ـ4 عرصه علمي تحقيقاتي 154
5ـ1ـ4 تاسيسات 157
2ـ4 استانداردها و ضوابط طراحي 165
1ـ2ـ4 فضاي فيزيكي موزه 165
2ـ2ـ4 محل و ساختمان موزه 165
3ـ2ـ4 تالارهاي نمايش 166
4ـ2ـ4 ويترين 167
5ـ2ـ4 ارائه و نمايش آثار 167
6ـ2ـ4 تالار ورودي 169
7ـ2ـ4 نور در تالارهاي نمايش 170
8ـ2ـ4 ديوار و كفپوش‌ تالارها 172
9ـ2ـ4 مراكز جنبي موزه 173
10ـ2ـ4 ضوابط طراحي تالار 177
11ـ2ـ4 ضوابط ويژه معلولين 179
3ـ4 فضاهاي عمومي 179
1ـ3ـ4 ورودي و گيشه 179
2ـ3ـ4 سالن انتظار 180
3ـ3ـ4 راهروها 180
4ـ3ـ4 سرويس‌هاي بهداشتي 180
4ـ4 فضاي اداري 181
5ـ4 صحنه 181
1ـ5ـ4 انواع صحنه‌ها 181
6ـ4 فضاي حركتي (حفره اركستر) 182
7ـ4 كنترل نور و صدا 183
8ـ4 جايگاه شنوندگان 184
9ـ4 گالري‌ها 185
10ـ4 ضوابط طراحي پاركينگ‌ها 187


مقدمـه تحقیق:
آدمي از زماني كه چشم به جهان مي‌گشايد و متولد مي‌شود، خود را در احاطه معماري مي‌يابد. خانه، مدرسه، كارگاه، بيمارستان، همه اماكن و فضاهايي مي‌باشند كه در حوزه معماري پيرامون آن ها انديشه شده است. گستردگي اين حوزه تا حدودي است كه حتي از پس مرگ هم به عنوان يك شاخص مهم مطرح مي‌شود. آرامگاه و مقابر دليلي بر اثبات سخن مذكورند. 
پس مي‌بينيم كه معماري همواره در حيات انسان سيال است و علاوه بر تامين سرپناه براي انسان داراي خصوصياتي است كه توانايي پاسخگويي به نيازهاي معنوي و فوق مادي بشر علاوه بر نيازهاي مادي او را دارند. 
احساس آرامش و امنيتي كه بر اثر قرار گرفتن در درون بعضي فضاها به انسان دست مي‌دهد، نشاط و شور و هيجاني كه به واسطه ورود به مجموعه‌هاي پرتحرك و فرح‌انگيز درون انسان جاري مي‌شود و يا بالعكس حزن و اندوهي كه به دليل استقرار در محيط و فضايي خاص به روان انسان راه مي‌يابد و يا كالبدي كه مي‌تواند انسان را وادار به خويشتن يابي و تفكر بنمايد همه و همه ويژگي‌هايي مي‌باشند كه تنها معماري دارد و بس. 
سخن بهتر اين كه با شعر نمي‌توان معماري كرد، ولي با معماري مي‌توان شعر سرود، با موسيقي نمي‌شود معماري ساخت، ولي با معماري مي‌توان موسيقي نواخت. معماري نه تنها در همه هنرها بلكه تاريخ، جامعه‌شناسي، اقتصاد و سياست را نيز در برمي‌گيرد. وسعت حيطه نفوذ معماري از ديرينه تاريخ تا فضاهاي تخليلي قرن هاي آينده را شامل مي‌شود. بنابراين نمي‌توان آن را سرسري گرفت ، تفنني پنداشت و باور نكرد . 
متاسفانه معماري مذكور با تمام مفاهيمش امروز گم شده است و تنها از دوردست صداي آن به گوش مي‌رسد. سياليت معماري در زندگي انسان امروز كمرنگ شده است و معماري گذشته نيز با تمام عظمتش به عنوان يك شيء عتيقه ظاهر مي‌شود و فقط صحبت فراوان در مورد معماري نياكان ما به ميان مي‌آيد و متخصصان فني ، در عمل حرف خود را فراموش مي‌نمايند. 
ايران زمين با ديرينه‌اي شگرف در زمينه معماري و عظمت و شكوه بناهايي كه در دوران هاي گذشته در آن به وجود آمده‌اند، امروز زبان معماري را فراموش كرده است. مدت ها فرآيند ساخت و ساز در ايران بيگانه با معماري و جنبه‌هاي متعدد آن به راه خود ادامه مي‌دهد تا بدان جا كه رد پاي معماري تنها در يادگاري‌هاي به جا مانده از گذشته قابل رديابي مي‌باشند. خلاصه اين كه معماري گم شده ما امروز فقط به يك منبع كسب درآمد و ساختمان‌سازي آن هم به گونه‌اي ناامن تبديل شده است و مفهوم والايي كه در مورد آن صحبت كرديم بر پايه سليقه‌هاي شخصي نادرست و غيرتخصصي، بدون پشتوانه و مطالعه و دور از معيارهاي والاي انساني به وجود مي‌آيد. 
صحبت پروژه موردنظر و طرح موضوع آن بنايي مي‌باشد كه خود را از بند كاربري خاصي رها كرده و بيانگر خصوصيات اصلي خود يعني معماري باشد بنا با وحدت اجزاء خود مي‌تواند مبلغ معماري شود اين آن چيزيست كه در معماري گذشته ما قابل رويت است كه يك فضا خاصيتي جزء معماري و خودش ندارد و يكپارچگي آن بازگوكننده مفهوم معماري است. صحبت در اين وادي در اين مقال نمي‌گنجد و در روند پروژه در مورد آن صحبت خواهيم كرد. 
در مرحله بعدي نامي كه براي اين بنا مي‌گذاريم، موزه معماري است كه علاوه بر خاصيت فوق‌الذكر ساختمان فعاليت دروني آن نيز معماري باشد و بس با توجه به بيان وضعيت معماري امروز نياز به اين سازمان بسيار ضروري جلوه مي‌نمايد. 
به وجود آوردن چنين مكاني مي‌تواند علاوه بر متخصصين فن معماري عوام را نيز به سوي خود فرا خواند و با مفهوم والاي معماري آشنا بنمايد. 
براي رشد معماري احتياج به جامعه‌اي داريم كه آن را باور داشته باشد. آيا جامعه ما معماري را باور دارد ؟ از مردم عادي چه انتظاري مي‌توان داشت زمانيكه در ميان دانش‌آموختگان حتي متخصصين در امر ساخت و ساز معماري ناشناخته مانده است و به آن ناباورانه نگاه مي‌شود. 
حوزه معماري با قابليت دسترسي براي عموم و همين طور علاقه‌مندان به طراحي معماري مي‌تواند بسيار مثمر ثمر باشد با وجود فقر شديد در زمينه اطلاعات معماري چه در رسانه‌ها و جرايد و چه اماكن اطلاعاتي اين مكان مي تواند با در اختيار گذاشتن اطلاعات جامع در مورد معماري پذيراي علاقه‌منداني باشد كه در اين زمينه در تكاپوي مرجعند. 
در ادامه به شرح روندي مي‌پردازيم كه در آن طرح موضوع موزه معماري و مفاهيم فوق‌الذكر قابل بررسي باشد. 
به طور كلي مطالعات پروژه را دو بخش موزه و موزه معماري تشكيل مي‌دهند. در بخش اول به بحث و بررسي در مورد موزه و چيستي آن پرداخته و از اهداف آن مطلع مي‌شويم. سپس زماني كه نتيجه‌گيري شد كه موزه چيست و چه عملي را انجام مي‌دهد به سراغ معماري موزه‌ها مي‌رويم. 
سپس با شناخت موزه و معماري موزه و خواص هر يك و توجيه اين كه امروز معماري بايد به درون موزه‌اي برود و مركزي براي تبليغ آن وجود داشته باشد. در ادامه اين روند به بحث و بررسي در مورد اين مركز يعني موزه معماري پرداخته و با توجه به عدم آشنايي كافي با آن به دليل نبودن چنين مكاني در كشورمان با معرفي نمونه‌هاي موجود در سطح جهان شروع و با بررسي در مورد اين مركز يعني موزه معماري پرداخته و با توجه به عدم آشنايي كافي با آن به دليل نبودن چنين مكاني در كشورمان با معرفي نمونه‌هاي موجود در سطح جهان شروع و با ذكر حوزه‌هاي اصلي موردنظر اين موزه و فعاليت‌هاي آن همچنين اهميت وجودي آن سخن را خاتمه مي‌دهيم. 
برنامه‌ريزي كالبدي پس از اطلاعات مفهومي مبحث دوم رساله را شامل مي‌شود كه در آن ابتدا به كليات و مباني طرح و بعد به توضيح در مورد بستر طرح، سازه، تاسيسات، پرداخته شده و نهايتاً نقشه‌هاي طرح موزه موردنظر ارائه خواهد شد. 
به اميد اين كه با اين تحقيق توانسته باشيم گامي بسيار بسيار كوچك در جهت اعتلاي سخن معماري بردارم. 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 4:59 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود 100 نکته مهم و کنکوری کتاب 2000 تست اقتصاد خرد محسن نظری

100-نکته-مهم-و-کنکوری-کتاب-2000-تست-اقتصاد-خرد-محسن-نظری
100 نکته مهم و کنکوری کتاب 2000 تست اقتصاد خرد محسن نظری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 9
حجم فایل: 5408 کیلوبایت
قیمت: 3000 تومان

دانلود 100 نکته مهم و کنکوری کتاب 2000 تست اقتصاد خرد محسن نظری،
در قالب pdf و در 9 صفحه.


توضیحات:
100 نکته مهم کنکوری کتاب2000 تست اقتصاد خرد دکتر محسن نظری که توسط رتبه برتر کشوری رشته مدیریت بازرگانی تهیه شده و جزوه شخصی ایشان می باشد، در 9 صفحه فایل پی دی اف ادغام شده و شما عزیزان پس از مطالعه جزوه درسی اقتصاد خرد دکتر محسن نظری ( جزوه 333 نکته مهم اقتصاد خرد محسن نظری و 37 نمودار درختی مهم و کنکوری کتاب اقتصاد خرد دکتر محسن نظری که هر دو این جروات عالی در این فروشگاه موجود می باشد)، تست های کتاب 2000 تست اقتصاد خرد دکتر محسن نظری را که یکی از مهم ترین منابع موجود برای کنکور کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و اقتصاد می باشد را می توانید پاسخگو باشید، ولی برخی تست ها دارای نکات جدید و مهمی می باشد که این نکات مهم را در این فایل ارزشمند برای شما عزیزان جمع آوری نموده ایم تا با مطالعه آن بهترین نتیجه ممکن را بگیرید و در مبحث تست زنی، نکات و تسلط لازم را برای موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد مدیریت و اقتصاد و سؤالات استخدامی اقتصاد خرد را کسب نمایید و برای آسانی فراگیری، این 100 نکته مهم به صورت 4 رنگ ویرایش شده تا شما هر چه بهتر مطالب را به صورت مفهومی از بر نمایید .  
*** با آرزوی موفقیت برای تمام دانش پژوهان و تلاش گران عرصه علم و دانش***

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 4:58 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود تحقیق رمزنگاری توسط سیستم های فرکتال و کیاس

تحقیق-رمزنگاری-توسط-سیستم-های-فرکتال-و-کیاس
تحقیق رمزنگاری توسط سیستم های فرکتال و کیاس
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 89
حجم فایل: 1071 کیلوبایت
قیمت: 15500 تومان

دانلود تحقیق در مورد رمزنگاری توسط سیستم های فرکتال و کیاس، 
در قالب word و در 89 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

چكيده 
رمزنگاری با سيستم هاي آشوب 15
تحليل سيستم لورنز 16
سايفرهاي رمزنگاري تصوير 16
الگوريتم رمزنگاري آشوبگون تصوير16

فصل اول:
1-1) مقدمه اي بر فشرده سازي اطلاعات            17
1-2) دسته بندي روش هاي فشرده سازي اطلاعات 17
1-2-1) فشرده سازي اطلاعات متني 18
1-2-2) فشرده سازي تصاوير دو سطحي 19
1-2-3) فشرده سازي تصاوير چند سطحي سياه و سفيد و رنگي 19
1-3) فشرده سازي اطلاعات تصويري20
1-4) کدينگ تصاوير 21
1-4-1) نگاشت21
1-4-2) کوانتيزاسيون23
1-4-3) اختصاص کد 23
1-5) معيارهاي سنجش خطا 25
1-6) فشرده سازي با استفاده از تخمين26
1-6-1) روش 27DPCM 
1-6-2) روش Delta Modulation
1-6-3) تکنيک هاي وفقي29
1-7) فشرده سازي با استفاده از تبديلات متعامد 30

فصل دوم:
مقدمه اي بر فرکتال ها  و هندسه فرکتالي  41
2-1) مقدمه  47
2-2) نظريه آشوب (Chaos)    
2-3) بررسي خصوصيات فرکتال ها   51
2-4) روش تعيين بُعد ساختارهاي فرکتالي52

فصل سوم:
فشرده سازي تصاوير بر اساس تئوري فرکتالي توابع تکراري 54
3-1) مقدمه  58
3-2) توليد فرکتال هاي خطي با استفاده از ايده ماشين 60MRCM  
3-3) تبديلات آفيني انقباضي و کدهاي 61IFS
3-4) کدهاي IFS و توليد تصاوير خود متشابه62
3-5) کد کردن تصاوير معمولي با استفاده از تئوري فراکتال ها  64
3-5-1) خود تشابهي در تصاوير معمولي67
3-5-2) مدل کردن خود تشابهي در تصاوير به وسيله ماشين Partitiond-MRCM69
3-5-3) قضيه کالج و تبديلات آفيني سه بعدي71
3-6) چرا فشرده سازي با فرکتال؟ 75
3-7) ارائه يک روش عملي براي فشرده سازي فرکتالي 76
3-7-1) تقسيم بندي تصاوير (Image Segmentation) 
3-7-2) تکنيک هاي کلاسبندي80
3-7-3) انتخاب دامنه هاي مناسب80
3-7-4) تبديلات بلوکي فرکتالي
3-8) فشرده سازي تصوير و نوشتن فايل فرمت فرکتالي تصوير 83
3-9) بازسازي تصوير با استفاده از فايل فرمت فراکتالي تصوير 84
نتايج شبيه سازي 85
نتيجه 87


چکیده تحقیق:
با توجه به كاربرد روزافزون كامپيوتر، حفظ امنيت و تأييد صحت تصاوير نيز روز به روز اهميت بيشتري مي يابد. تصاوير مخابره شده ممكن است كاربردهايي چون كاربرد تجاري، نظامي و يا حتي كاربردهاي پزشكي داشته باشند كه در هر صورت حفظ امنيت آن ها و جلوگيري از دسترسي هاي غيرمجاز به اين تصاوي، رمزنگاري آن ها را قبل از ارسال روي شبكه ضروري مي كند. ولي به دليل ويژگي هاي تصاوير، خصوصاً حجم زياد داده هاي تصويري و ويدئويي استفاده از الگوريتم هاي كلاسيك رمز نگاري متن، مانند RSA و DES و... در اين موارد ناكارآمد، چون اولاً رمزكردن حجم زياد داده هاي تصويري به اين طريق بسيار وقت گير خواهد بود و خصوصاً در كاربردهاي بلادرنگ عملي نيست و دومين مشكلي كه اين الگوريتم ها دارندريال طول كليد آن هاست كه با توجه به حجم داده هاي رمزشده، استفاده از كليدهاي با طول محدود باعث ضربه پذيري روش در برابر حملات متن رمزشده مي گردد. براي غلبه بر اين مشكلات افراد بسياري به ارائه روش هاي نويني در رمزنگاري تصوير پرداخته اند.
در اين تحقیق سعي بر اين بوده كه با استفاده از ويژگي هاي توابع آشوب و امكان توليد كليدهايي با طول بينهايت الگوريتمي ساده، سريع و ايمن براي رمزنگاري داده هاي تصويري ايجاد شود. هم چنين با توجه به فضاي بزرگ كليد در توابع آشوب اين روش در برابر حملاتي چون حمله Brute force نيز بسيار مقاوم  است. در انتها بايد گفت كه علاوه بر حملات عمدي اين الگوريتم نسبت به تغييراتي بسيار كوچك در كليد بسيار حساس بوده، حتي با در دست داشتن مقادير تقريبي كليد امكان شكستن رمز براي حمله گران وجود ندارد. بخش دوم اين مقاله به بيان ويژگي هاي سيستم هاي آشوب و سيستم آشوب لورنز اختصاص يافته است. در بخش سوم روش هاي رمزنگاري تصوير و ويژگي هاي خاص تصوير از نظر رمزنگاري را مورد بررسي قرار داده است. در بخش چهارم روش رمزنگاري پيشنهادي بيان شده است.در بخش پنجم نتايج شبيه سازي ارائه شده و بخش ششم به جمع بندي كار اختصاص يافته است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 4:58 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود خلاصه کتاب چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم؟

خلاصه-کتاب-چگونه-برنامه-بازاریابی-بنویسیم؟
خلاصه کتاب چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم؟
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 28
حجم فایل: 839 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

دانلود خلاصه کتاب چگونه برنامه بازاریابی بنویسیم،
در قالب pdf و در 28 صفحه، شامل:

فصل اول: مقدمه
فروش چیست؟
برنامه بازاریابی چیست؟
مراحل آماده سازی برنامه بازاریابی

فصل دوم: تحلیل موقعیت- بازبینی بازاریابی
بازبینی محیط بازاریابی
بازبینی فعالیت بازاریابی
بازبینی سیستم بازاریابی
محیط بازاریابی- تحقیق بازار
بخش بندی بازار چیست؟
چک لیست اطلاعات
چگونه ارقام را ارائه کنیم
تحلیل موقعیت
تجزیه و تحلیل swot

فصل سوم: اهداف، استراتژی ها و برنامه های اقدام
اهداف بازاریابی چیست؟
سبد محصول
نرخ نسبی رشد بازار و سهم بازار
تحلیل شکاف
استراتژی بازاریابی
استراتژی های قیمت گذاری
برنامه های اقدام

فصل چهارم: توزیع، ترویج و بودجه ها
برنامه توزیع 
برنامه ترویج و تبلیغات
هزینه ها و بودجه ها
بودجه بندی هزینه برنامه بازاریابی

فصل پنجم: نوشتن برنامه
مقدمه
خلاصه اجرایی
تحلیل موقعیت
اهدلف بازاریابی
استراتژی های بازاریابی
برنامه زمان بندی چه چیز / کجا / چگونه
ترویج فروش
بودجه ها و حساب سود و زیان
کنترل و روزآمدسازی روش ها

فصل ششم: ارائه برنامه، پیگیری و بازبینی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 4:58 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود تحقیق طراحی و پياده سازی نرم افزار فرش مشهد

تحقیق-طراحی-و-پياده-سازی-نرم-افزار-فرش-مشهد
تحقیق طراحی و پياده سازی نرم افزار فرش مشهد
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 69
حجم فایل: 4799 کیلوبایت
قیمت: 15500 تومان

دانلود تحقیق طراحی و پياده سازی نرم افزار فرش مشهد،
در قالب word و در 69 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: معرفي ابزارهاي مورد استفاده
معرفی ابزارهای مورد استفاده  
ویرایش‌های مختلف  
ویرایش متراکم    
ویرایش پرسرعت  
ویرایش کارگروه    
ویرایش احتمالی
نگارش قابل کدنویسی  
نرم افزار دلفي    
زبان برنامه نویسی  
ویژگی‌های اختصاصی
مزیت‌ها
عیب‌ها  
تاریخچه  

فصل دوم: معرفي نمونه هاي مشابه نرم افزار 
روش توليد نرم افزار  
مشخصات فني  
زبان برنامه نويسي
قابلیت اجرا بر روی انواع سیستم های عامل
امنيت نرم افزاري
مشتري مداري
امكانات مديريتي 
تخفیفات  
امكانات نرم افزار  
امكانات عمومي نرم افزار  
امكانات مركز  
امكانات شعب
پشتيباني سيستم
امور مشتريان    
گزارش ‏هاي سيستم بازرگاني  
انبار و کالا  
تعاريف سيستم انبار و كالا    
امکانات سيستم انبار و كالا    
گزارش ‏هاي انبار و كالا  

فصل سوم: نمودارهاي UML
نمودارهاي UML 
 
فصل چهارم: معرفي نرم افزارطراحي شده
مقدمه اي در مورد نرم افزار هاي كاربردي در فروشگاه فرش مشهد  

فصل پنجم: معرفي نرم افزار توليد شده
بررسي فرم هاي برنامه 
فرم ورود
فرم اصلی برنامه
فرم  مشتریان
فرم افزودن مشتری  
فرم  مشخصات كالا
فرم تنظیمات  
فرم فاکتور فروش
فرم درخواست کالا 
فرم اطلاعات چک  
فرم بدهکاری و بستانکاری
فرم لیست چک ها
فرم ليست بده کاران وبستانکاران
فرم لیست کالا  
فرم ماشین حساب

فصل ششم: نتيجه گيري و ارائه پيشنهادات
نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات
منابع
 

مقدمه تحقیق: 
در راستای تهیه نرم افزار مدیریت فروشگاه فرش، گام های متعددی برداشته شد که دو مورد از مهم ترین آن ها، امکان سنجی و پیاده سازی امکانات مورد نیاز بود.
در این سند طی فصول مختلف به تحلیل بخش های مختلف این نرم افزار می پردازیم که حول دو گام اساسی و مهمی که ذکر شده است. در فصل اول دور نمایی از نرم افزارهای موجود را ترسیم می کنیم در فصل دوم در مورد ابزارهای مورد استفاده، اطلاعاتی ارائه می شود. در فصل های بعد، از دید کاربردی و برنامه نویسی در مورد بخش های مختلف این نرم افزار توضیحات مفصلی ارائه می شود.
نکته ای که در این نرم افزار حائض اهمیت است زمان کم برای تحلیل و طراحی آن بود، چرا که بر روی یک نرم افزار تجاری هر چه زمان بیشتری وقت گذاشته شود، بی شک برنامه ای قوی تر، از آب در خواهد آمد. اما با وجود وقت کم، الهام گرفتن از برنامه های مشابه کمک زیادی در چرخه ایجاد این نرم افزار نمود.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 4:57 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 صفحه بعد