دانلود پاورپوینت بررسی نظام جبران خدمت (فصل دوم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف

پاورپوینت بررسی نظام جبران خدمت (فصل دوم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی)

پاورپوینت بررسی نظام جبران خدمت (فصل دوم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 16 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نظام جبران خدمت (فصل دوم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 16 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب

 

نظام جبران خدمت

تئوریهای جبران خدمت : (حقوق و مزایا)

تئوریهای کلان

مزد اجتماعی

تئوریهای کنترل مزد

توجیه نئو کلاسیک

تئوریهای خرد

تئوریهای خرد خرد

تعریف استراتژی جبران خدمت

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 11 خرداد 1397 ] [ 14:55 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی نظام تأمین و تعدیل منابع انسانی (فصل سوم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و

پاورپوینت بررسی نظام تأمین و تعدیل منابع انسانی (فصل سوم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی)

پاورپوینت بررسی نظام تأمین و تعدیل منابع انسانی (فصل سوم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 28 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات28
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نظام تأمین و تعدیل منابع انسانی (فصل سوم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 28 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب

 

مقدمه

طرح ریزی منابع انسانی

پیش بینی عرضه و تقاضای منابع انسانی

روش‌های پیش بینی تقاضا

روش تجزیه و تحلیل جابه‌جایی‌های داخلی

روش استفاده از جدول جایگزینی

روش احتمالی

ارزیابی عملكرد طرح

مراحل ارزیابی و كنترل

مدیریت امور استخدامی

كارمندیابی

منابع تأمین نیروی انسانی سازمان

محاسن منابع داخلی/ معایب منابع خارجی

معایب استفاده از منابع داخلی / محاسن استفاده از منابع خارجی

استراتژی انتخاب یا گزینش

مراحل انتخاب

مصاحبه استخدامی

محاسن استفاده از آزمون‌ها و مصاحبه های استخدامی

انتقادات آزمون‌ها و مصاحبه‌ها

آموزش مقدماتی ورود به سازمان

انتخاب و انتصاب با نگرش جهانی سازی

توصیه‌هایی برای اعزام مدیران به كشورهای دیگر

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 11 خرداد 1397 ] [ 14:54 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی جا به جایی، ترک کار و انضباط کار (دانلود فوری)

پاورپوینت بررسی جا به جایی، ترک کار و انضباط کار

پاورپوینت بررسی جا به جایی، ترک کار و انضباط کار در 23 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی جا به جایی، ترک کار و انضباط کار در 23 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب

 

مقدمه

جابه جایی

انواع جابه جایی

ترفیع

سیستم ترفیعات

موانع عمده اجرای طرح های ترفیعاتی

تنزیل

راه حل هایی که به جای تنزیل توصیه شده است

انتقال

دلایل انتقال

انتقال موقت

انتقال دائم

بر کناری از کار و عودت به کار

از جمله موارد برکناری اجباری

از جمله موارد عمده برکناری اختیاری

ضوابطی که در  برکناری و یا تعیین اولویت برای عودت به کار در نظر گرفته می شود

انضباط

انواع انضباط

انضباط مثبت

انضباط منفی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ جمعه 11 خرداد 1397 ] [ 14:54 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی عملکرد سازمانی (فصل چهارم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألی

پاورپوینت بررسی عملکرد سازمانی (فصل چهارم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی)

پاورپوینت بررسی عملکرد سازمانی (فصل چهارم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی عملکرد سازمانی (فصل چهارم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب

 

مقدمه

محیط درون سازمانی

مدیریت عملکرد

محاسن اعمال مدیریت عملکرد

تعریف ارزیابی عملکرد

نظریه های ارزیابی عملکرد

نظریه ارزیابی مستقیم عملکرد

نظریه ارزیابی مشخصات فردی

نظریه ارزیابی فرایند (یا نحوه انجام کار )

روش های متداول ارزیابی

روش درجه بندی ترتیبی

روش مقایسه فرد به فرد

روش مقیاسی

روش توزیع اجباری

روش انتخاب اجباری

روش فرم چک لیست ارزیابی

روش وقایع حساس

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 9 خرداد 1397 ] [ 21:09 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی نظام نگهداری منابع انسانی (فصل پنجم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و رواب

پاورپوینت بررسی نظام نگهداری منابع انسانی (فصل پنجم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی)

پاورپوینت بررسی نظام نگهداری منابع انسانی (فصل پنجم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نظام نگهداری منابع انسانی (فصل پنجم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب

 

مقدمه

فرآیند نظام نگهداری منابع انسانی

ایمنی، بهداشت و تربیت بدنی

روشهای متداول امور ایمنی و بهداشت صنعتی

ایمنی محیط كار

روش‌هایی كه تأكید آنها بر حفظ سلامت كاركنان است

 ارگونومی

روش‌های بیومكانیكی

روش مهندسی سیستم‌ها

روش‌های اكتشافی در قلمرو مسائل بهداشت و ایمنی

اپیدمولوژی

  روش رفتاری

سه جنبه‌ عمده كه در مدیریت ایمنی مطرح است

عللی كه به شرایط مكانیكی، فیزیكی، جوی و نظیر اینها مربوط می‌شود

عللی كه به رفتار و عمل كاركنان مربوط می‌شود

اندازه‌گیری سوانح و محاسبه‌ی ضریب مایعات

روش‌های پیشگیری

ایمنی كاركنان از راه دور

     بهداشت و درمان

     معاینات پزشكی

    خدمات درمانی

     تربیت بدنی

بیمه و بازنشستگی

   بیمه بیكاری

    بازخرید

     بازنشستگی

    طرح‌های صندوق بازنشستگی

    نرخ حقوق بازنشستگی

خدمات رفاهی

برنامه‌های رفاهی

طبقه بندی خدمات و اقدامات رفاهی

اثرات رضایت و عدم رضایت از کار در نگه داری منابع انسانی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 9 خرداد 1397 ] [ 21:09 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بررسی نظام روابط کار (فصل هفتم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف

پاورپوینت بررسی نظام روابط کار (فصل هفتم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی)

پاورپوینت بررسی نظام روابط کار (فصل هفتم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 18 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نظام روابط کار (فصل هفتم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 18 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب

 

فرایند تنظیم روابط کار

تنظیم مقررات عمومی

تنظیم روابط فردی کار

ویژگی های قرارداد کار

تنظیم روابط جمعی کار

مذاکرات دسته جمعی

ویژگیهایی که برای مذاکرات دسته جمعی قائل شده اند

تفاوتهای بین مذاکرات انفرادی و مذاکرات دسته جمعی

حوزه توافق در مذاکرات دسته جمعی

اعتصـاب

قراردادهای دسته جمعی

چگونگی مشارکت کارگران در تصمیم گیری داخل کارگاه

هدفهای مشارکت کارکنان در تصمیم گیری

شیوه های مشارکت کارکنان در تصمیم گیری

زمینه های مشارکت کارکنان در تصمیم گیری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 9 خرداد 1397 ] [ 21:09 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (دانلود فوری)

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری  مدیریت ارتباط با مشتری در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc




بخشی از متن :


مدیریت ارتباط با مشتری
هر آنچه عملکرد رو در رو با مشتری را ارزیابی می‌کند پتانسیلی برای ارزیابی فعالیت‌هایی دارد که تجارت محوری را در جایگاه اول قرار می‌دهد. اگر مشتری خرید نکند، داشتن بهترین توانمندی در تولید بی فایده است. مشتریان ذهنیات و نیازهای متفاوتی دارند که باید تحقیق شود و شرکت‌ها باید بتواند این ذهنیات را شناخته، نیازها را درک کرده و بر راه حل‌ها دست پیدا کنند. نوآوری‌های تکنولوژی و جریان اطلاعات چشم اندازهای اقتصادی را تغییر داده است. شرکت‌های اندکی هستند که به درستی از نوعی تکنولوژی یا عرضه انحصاری و محدود و یا شبکه‌های توزیع برای حفظ بهره می‌برند. در بخش عظیمی از شرکت‌ها، قابلیت برقراری، حفظ و تقویت ارتباط با مشتری آخرین نقطه باقیمانده برای کسب برتری در نظر گرفته می‌شود.CRM و همراه بودن آن با پتانسیل سنجش تکنیکی و کلیدی در جهت شناخت مشتریان و مدیریت عملکرد امور مشتریان موجود، است(Kellen, 2002). CRM اجتماعی شرکت‌ها را به شناسایی بازارهای جدید و گرایش برای ورود، توسعه و جهت گیری به بازارهای جدید قادر می‌سازد (Warfield, 2009). CRM اجتماعی یک پارادایم جدید است که با هدف ایجاد گفتگو و روابط معنی دار بین یک سازمان و مشتریان، شرکا و کارکنان آن ایجاد شده است. مشتری محور بودن می‌تواند به عنوان قانون اصلی در  S-CRM در نظر گرفته شود، به این معنی که سازمان‌ها باید تمرکزشان بیشتر بر مشتریان و روابطشان با آنها باشد به جای اینکه تمرکز بر محصول و یا خدمت باشد (Askool & Nakata, 2011; Soltani & Navimipour, 2016). همراه با چالشها و فرصتهای موجود در رسانه‌های اجتماعی، مدیران با عدم اطمینان قابل ملاحظه‌ای جهت تخصیص تلاشها و بودجه خود به رسانه‌های اجتماعی روبرو هستند؛ لذا اغلب تصمیماتی در این رابطه بدون درک روشنی از تاثیرات رسانه‌های اجتماعی برعملکرد کسب و کار خود اخذ می‌کنند.(Paniagua & Sapena, 2014)


فهرست مطالب :


مدیریت ارتباط با مشتری

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری

سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری

تاریخچه ی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 9 خرداد 1397 ] [ 21:08 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود مبانی نظری اعتماد (دانلود فوری)

مبانی نظری اعتماد

مبانی نظری اعتماد در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات6
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری اعتماد در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 


شامل مبانی نظری با منابع درون و پایان متنی + منابع برای مطالعه بیشتر

 


بخشی از متن:


اعتماد یک واژه شخصی است و به عنوان اعتقاد به قصد و نیت و خواسته طرف دیگر رابطه تعریف شده و بر اساس شهرت، شخصیت، سیستم‌ها و فرآیند‌ها بنا می شود. اعتماد همچنین بر اساس تجربه، رضایت و همدلی ایجاد می‌گردد(رشید،2003،ص 21). اولین بنیان بازاریابی رابطه مند اعتماد است. از نگاه مورگان و هانت   موفقیت در بازاریابی رابطه مند مستلزم وجود اعتماد و تعهد در رابطه است .آنان معتقدند شکل گیری اعتماد در رابطه متضمن داشتن سطحی از اطمینان به  راستی و درستی قول و وعده های طرف مقابل توسط هریک از طرفین است. سین و همکاران  (2005) نیز اعتماد را به عنوان اعتقاد یک طرف رابطه به قابل اتّکا بودن گفته ها وتعهدات طرف دیگر تعریف می کنند. آنان همچنین معتقدند که سطوح بالاتری از اعتماد میان خریدار و فروشنده احتمال استمرا رابطه را افزایش خواهد داد. اعتماد یک مفهوم انتزاعی و مجرد دارد و عنصر مهم در بین سازمانها و معاملات تجاری است که تسهیل کننده ریسک است . اعتماد مفهومی چند بعدی است که دارای ابعاد رفتاری، احساسی و ادراکی است(وولف و همکاران ،2006 ،ص95).


فهرست مطالب :

مبانی نظری : 3/5 صفحه

منابع : 2/5 صفحه


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 9 خرداد 1397 ] [ 21:08 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه (دانلود فوری)

پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه

پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل پیشینه و منابع + منابع مفید


بخشی از متن :


ﻫﺪف از اﻧﺠﺎم مطالعه‌ای ﺑﺮرﺳﻲ تأثیر رﺳﺎﻧﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺗﻲ منتخب بر ارزش  وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺒﺘﻨﻲ بر ﻣﺸﺘﺮی و ابعاد آن در دو ﮔﺮوه ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن اولین ﺑﺎر و ﺗﻜﺮاری می‌باشد. ﻧﻮع تحقیق حاضر ﺗﻮﺻﻴﻔﻲ و همبستگی ﺑﻮده و اﺑﺰار ﮔﺮدآوری داده‌ها ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ می‌باشد. ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎری ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺎﻧﻚ ﺳﻴﻨﺎ در ﺳﻄﺢ ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮان می‌باشد که حجم نمونه برابر است با 420 نفر.  ﻧﺘﺎﻳﺞ حاصل از تحقیق بیان‌گر آن اﺳﺖ که فراوانی ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت  تأثیر مثبتی بر ارزش ویژه برند هر دو گروه مشتریان بانک سینا داشته است. همچنین تلویزیون به‌عنوان تأثیرگذارترین رسانه بر ارزش ویژه برند شناسایی گردیده است (فرهنگی و عابدینی، 1394).

مطالعه‌ای به بررسی شکل‌گیری آگاهی از برند در شبکه‌های اجتماعی پرداختند این شبکه‌ها به دلیل ظرفیت تعاملی و ارتباطی بالایی که دارند به کمپانی‌ها اجازه می‌دهند تا میزان آگاهی از برند خود را در میان مشتریان بهبود ببخشند. هدف این مطالعه، بررسی تجربی یک مدل تئوریک در رابطه با آگاهی از برند در شبکه‌های اجتماعی بوده است. داده‌های به‌دست‌آمده با استفاده از مدل معادلات ساختاری مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج این تحلیل نشان داد که ایجاد آگاهی برند در شبکه‌های اجتماعی باعث افزایش تبلیغات دهان‌به‌دهان در بین کاربران می‌شود. این محققان بیان کردند که برای افزایش آگاهی از برند در شبکه‌های اجتماعی باید یک محیط تعاملی و گفتگو محور ایجاد شود تا کاربران بتوانند اطلاعات موثق و به‌روز را به شکلی به‌موقع در اختیار سایر کاربران قرار دهند. همچنین مشخص شد که تعاملات مجازی کیفیت سیستم، کیفیت محتوی اطلاعاتی و فعالیت‌های تشویقی تأثیر به سزایی در ارتقاء آگاهی از برند دارند (بردا و همکاران ، 2015).

 


فهرست مطالب:


پیشینه ی داخلی

پیشینه ی خارجی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 9 خرداد 1397 ] [ 21:08 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پیشینه پژوهش موضوع شایستگی عاطفی - اجتماعی (دانلود فوری)

پیشینه پژوهش موضوع شایستگی عاطفی - اجتماعی

پیشینه پژوهش موضوع شایستگی عاطفی اجتماعی در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات7
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

پیشینه پژوهش موضوع شایستگی عاطفی - اجتماعی در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل پیشینه و منابع + منابع مفید


بخشی از متن :


كاپاگودا (2012) به بررسی تأثیر شایستگی‌های عاطفی ـ اجتماعی مدیران بر عملكرد وظیفه‌ای و زمینه‌ای كاركنان بخش بانكداری در سریلانكا پرداخت. نتایج این تحقیق كه بر نشان داد که رابطه مثبت و معناداری بین شایستگی‌های عاطفی ـ اجتماعی مدیران و عملكرد وظیفه‌ای كاركنان و رابطه معنادار و مثبت قوی را بین شایستگی‌های عاطفی ـ اجتماعی مدیران و عملكرد زمینه‌ای كاركنان وجود دارد. بررسی رابطه ابعاد شایستگی‌های عاطفی ـ اجتماعی و دو جنبه عملكرد شغلی (عملكرد وظیفه‌ای و زمینه‌ای) حكایت از رابطه مثبت و معنادار خود مدیریتی، آگاهی سازمانی و مدیریت روابط با هر دو جنبه عملكرد شغلی داشت اما خودآگاهی تنها با عملكرد زمینه‌ای رابطه معنادار داشته و با عملكرد وظیفه ای رابطه معناداری نشان نداد. یافته‌های به دست آمده همچنین بیانگر آن است كه شایستگی‌های عاطفی ـ اجتماعی مدیران قادر به پیش‌بینی 7/13% از واریانس عملكرد وظیفه‌ای و  9/28% از عملكرد زمینه‌ای است.  

رضایی دیزگاه و همکاران (1390) در پژوهش خود تحت عنوان بررسی رابطه رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت خدمات در بیمارستان های استان گیلان به این نتایج دست یافتند که بین ابعاد رفتار شهروندی سازمانی که شامل وفاداری، اطاعت و مشارکت است با کیفیت خدمات ارتباط مستقیم وجود داشت. میانگین تمام ابعاد بررسی شده در حد بالای متوسط بود.
پژوهشی توسط طاهری دمنه و همکاران (1390) با عنوان نقش اخلاق کاری در ارتقای رفتار شهروندی سازمانی انجام گرفته است. نتایح به دست آمده نشان می‌دهد که عامل قانونگرایی اخلاق کاری به بهترین وجه می‌تواند رفتار شهروندی کارکنان سازمان را توجیه نماید.



فهرست مطالب :


پژوهش های خارجی

پژوهش های داخلی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
[ چهارشنبه 9 خرداد 1397 ] [ 21:08 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 صفحه بعد