دانلود پرسشنامه استاندارد هویت ورزشی (برور و همکاران)

پرسشنامه-استاندارد-هویت-ورزشی-(برور-و-همکاران)
پرسشنامه استاندارد هویت ورزشی (برور و همکاران)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 14 کیلوبایت
قیمت: 5000 تومان

دانلود پرسشنامه استاندارد هویت ورزشی (برور و همکاران)،
در قالب word و در 3 صفحه، قابل ویرایش.

توضیحات:
مقیاس هویت ورزشی در سال 1993 توسط برور و همکاران به منظور سنجش هویت ورزشی ورزشکاران ساخته شده است. این آزمون یک ابزار خود گزارشی 10 عبارتی است که آزمودنی باید در یک مقیاس لیکرت 7 درجه ای، میزان موافقت یا مخالفت خود با هر یک از عبارات آن را مشخص سازد.

ویژگی پرسشنامه (به طور خلاصه):
تعداد گویه ها:10
تعداد مؤلفه: 4 مؤلفه (هویت اجتماعی، هویت خود، انحصاری بودن، آسیب پذیری عاطفی منفی)
روایی و پایایی: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد

نوع فایل: word و قابل ویرایش
تعداد صفحات: 3

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 5:38 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پرسشنامه کنجکاوی و اکتشاف (کاشدان و همکاران)

پرسشنامه-کنجکاوی-و-اکتشاف-(کاشدان-و-همکاران)
پرسشنامه کنجکاوی و اکتشاف (کاشدان و همکاران)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 23
حجم فایل: 918 کیلوبایت
قیمت: 5500 تومان

دانلود پرسشنامه کنجکاوی و اکتشاف (کاشدان و همکاران)،
در قالب word و در 23 صفحه، قابل ویرایش.




توضیحات:
این پرسشنامه توسط اساتید دانشگاه های جرج ماسون، کانزاس، شمال کارولینا در گرنس بورو و کالورادو ایالت متحده امریکا در سال 2009 هنجاریابی شده و پرسشنامه شامل 10 سوال بوده با دو مؤلفه گستره و دربرگیرنده است. سوال های 1، 3، 5، 7، 9 نشان دهنده گستره و سوال های 2، 4، 6، 8، 10 نشان دهنده دربرگیرنده می باشد. اين مقياس ده گويه اي كه نسخه نو و پيشرفته پرسش نامه كنجكاوي و اكتشاف است. پرسشنامه حاضر ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که اعتباریابی این پرسشنامه در مدارس شهر اصفهان هنجاریابی شده است.

ویژگی پرسشنامه (به طور خلاصه):
تعداد گویه ها:10
تعداد مولفه: 2 مولفه (گستره و دربرگیرنده)
روایی و پایایی: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد

نوع فایل: word و قابل ویرایش
منبع: مقاله لاتین این پرسشنامه نیز پیوست گردیده است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 5:38 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مدیریت ریسک

پاورپوینت-مدیریت-ریسک
پاورپوینت مدیریت ریسک
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 84 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

دانلود پاورپوینت در مورد مدیریت ریسک،




در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش.

توجه: اسلایدهای این پاورپوینت به زبان انگلیسی تهیه شده است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 5:38 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود تحقیق تبلیغات

تحقیق-تبلیغات
تحقیق تبلیغات
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 66
حجم فایل: 57 کیلوبایت
قیمت: 14000 تومان

دانلود تحقیق در مورد تبلیغات،
در قالب word و در 66 صفحه، قابل ویرایش، شامل:




مقدمه     1
فصل اول: تبلیغات و تاریخچه آن
1. تبلیغات چیست    4
2. تاریخچه تبلیغات    6
3. پیشینه تبلیغات در ایران    8

فصل دوم: مفاهیم و مبانی
1. تاکتیک و تکنیک تبلیغات    12
2. تاکتیک    13
3. تکنیک    15
4. تفاوت تکنیک، تاکتیک و استراتژی    21
5. استراتژی تبلیغات و ارتباط آن با تکنیک و تاکتیک    22
6. تفکر تاکتیکی و تکنیکی     23
7. انواع تفکر و تفاوت های تفکر تاکتیکی و تکنیکی    25
8. هوش تاکتیکی    26    
9. سیستم تبلیغات    27
10. اصل تضاد در تبلیغات    28
11. اهمیت و ضرورت تاکتیک و تکنیک در تبلیغات    28

فصل سوم: تاکتیک ها و تکنیک های نوین (رایانه ای و اینترنتی)
1. پنج تکنیک مهم در تبلیغات به ویژه تبلیغات نوین    34
2. تکنیک گریز از بن بست تبلیغات    34
3. تکنیک داد و ستد رایگان    34
4. تکنیک اعتماد    35
5. تکنیک کشش و ارسال    36
6. تکنیک بازار خالی در تبلیغات    36
7. تاکتیک هوش مشارکتی در تبلیغات (تبلیغات مشارکتی یا تبلیغات ویروسی)    37

فصل چهارم: تاکتیک ها و تکنیک های خلاق در تبلیغات

فصل پنجم: تاکتیک و تکنیک های مبتنی بر هنرهای تجسمی، سینما و ادبیات
1. تکنیک کلاسیک    43
2. تکنیک تبلیغات باروک    43
3. تبلیغات اسطوره ای و تکنیک مبتنی بر اسطوره ها در تبلیغات    43
4. تکنیک تبلیغات طبیعت گرا    43
5. تکنیک تبلیغات رمانتیک (عاطفی – احساسی)    43
6. تکنیک تبلیغات اینده نگر    43
7. تکنیک تبلیغات دادییستی (ساز مخالف)    43
8. تکنیک تبلیغات ایماژیسننی (تجسمی – تصویری)    43
9. تکنیک تبلیغات امپرسیونیسیتی (تأثیری – لحظه ای)    44
10. تکنیک تبلیغات اکسپرسیونیستی (تعبیری – احساسی)    44
11. تکنیک تبلیغات سورئالیستی (فراواقعی – ضمیر ناخودآگاه)    44
12. تکنیک تبلیغات سمبولیستی (نمادی)    44
13. تکنیک تبلیغات کوبیستی (مکعبی)    44
14. تبلیغات چند بعدی    44
15. تکنیک تبلیغات اُپ آرت یا اپتیکال (بصری یا دیدمانی)    44
16. تکنیک تبلیغات بدوی    45
17. تکنیک تبلیغات پات آرت (کوچه بازاری)    45
18. تکنیک تبلیغات چیدمان    45
19. تکنیک تبلیغات اجرایی    45
20. تبلیغات مفهومی     45
21. تاکتیک و تکنیک های پست مدرن (پسانوگرا)    45
پاره آجر تبلیغات    46

فصل ششم : تاکتیک های مدیریتی و بازرگانی در تبلیغات
1. تاکتیک های تبلیغات با توجه به مراحل عمر محصول    48
2. تاکتیک تبلیغات بدوبرتر    48
3. تکنیک تبلیغات از قافله عقب نماندن و پیروزی حتمی    49
4. تاکتیک نفرت از مخالفت    49
5. تاکتیک انحراف توجه    50
6. تاکتیک تبلیغات پنهان و زیرکانه     50
7. خطاها و دام های تبلیغاتی    51
8. دام اطمینان بیش از حد    53
 
فصل هفتم: تاکتیک ها و تکنیک های روانشناسی درتبلیغات
1. روانشناسی رنگ ها در تبلیغات    55

فصل هشتم:
تاکتیک ها و استراتژی حیوانی در تبلیغات    59
فصل نهم: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی
نتیجه گیری    62
منابع و مأخذ    63

 
مقدمه تحقیق:
سر جیوزیمن در کتاب «تبلیغاتی که می‌شناسیم به آخر خط رسیده است» رازهای ناگفته ای را ازتبلیغات بازگو می‌کند و می‌گوید تبلیغاتی که از در و دیوارشهر بالا می‌روند و از شبکه های صدا و سیما پخش می‌شوند، برای مخاطبان خسته کننده و نفرت آور شده اند و به همین دلیل، مخاطبان بادستگاه کنترل از راه دور از تبلیغات شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای فرار می‌کنند. نظریه پردازان بزرگ تبلیغات به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از تبلیغات امروزی موثر نیستند. در دنیای پیشرفته ی امروز با فن آوری های نوین، تبلیغاتی مطلوب خواهند بود که خلاق، متمایز، ارزشمند و سازگار با مخاطبان خود باشند.
آیا تبلیغات فقط نشان دادن نام، نشان و شعار در رسانه ها با صرف بودجه های کلان است؟ آیا تکرار پیام یک محصول یا شرکت در رسانه ها ضامن موفقیت است؟ آیا هنوز به جمله ی معروف شرکت مک کان که می‌گفت «قلب ها را تسخیر کن، کیف پول ها به دنبالش خواهد آمد» می‌توان معتقد بود؟ آیا می‌توان با تبلیغات، مخاطبان را وفادار ساخت؟ ایا ساختن تصویر ذهنی مثبت در مخاطبان فقط با تبلیغات امکان پذیر است؟ آیا می‌توان با تبلیغات اعتماد و اطمینان مخاطبان را به سوی خود جذب کرد؟ آیا فقط با تبلیغات می‌توان فروش را زیاد کرد؟ و...
در آن سوی مرزها دنیای بازاریابی ثابت شده است که ما به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم. چیزهایی که فراموش شده اند. چیزهایی که فقط چشمان تیز بین قادر است آنها را مشاهده کند دراین تحقیق سعی شده است تاکتیک ها و تکنیک هایی ارائه شوند که بتوانند برخی شرکت ها را از تکرار و تقلیدهای تبلیغاتی خلاص کنند. همچنین سعی شده که با تکنیک ها و تاکتیک هایی آشنا شویم تا بتوانیم تبلیغات برتر و موثرتری داشته باشیم امیدوارم مورد توجه استاد عزیز جناب آقای عسگری قرارگیرد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 5:37 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مفاهیم، تعاریف، مبانی و نحوه پیاده سازی نظام آراستگی محیط کار 5S در شرکت ها و سازما

پاورپوینت-مفاهیم-تعاریف-مبانی-و-نحوه-پیاده-سازی-نظام-آراستگی-محیط-کار-5s-در-شرکت-ها-و-سازمان-ها
پاورپوینت مفاهیم، تعاریف، مبانی و نحوه پیاده سازی نظام آراستگی محیط کار 5S در شرکت ها و سازمان ها
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 43
حجم فایل: 8401 کیلوبایت
قیمت: 11700 تومان

دانلود پاورپوینت در مورد مفاهیم، تعاریف، مبانی و نحوه پیاده سازی نظام آراستگی محیط کار 5S در شرکت های صنعتی و تولیدی و سازمان های خدماتی،
در قالب ppt و در 43 اسلاید، و قابل ویرایش، شامل:



مقدمه و مفاهیم
پاکسازی
نظم و ترتیب
نظافت
حفظ و نگهداری
فرهنگ سازی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 5:37 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پروژه طراحی آسانسور

پروژه-طراحی-آسانسور
پروژه طراحی آسانسور
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc, pdf
تعداد صفحات: 100
حجم فایل: 14353 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان

دانلود پروژه طراحی آسانسور،
در قالب word و pdf، در 100 صفحه و قابل ویرایش، شامل:



معرفی آسانسور و انواع آن
ارائه استانداردهای آسانسور
طراحی و انتخاب سیم بکسل
قرقره ها و انتخاب آن ها
طراحی فنر
انتخاب موتور
طراحی کامل گیربکس (یاتاقان ها، شفت ها و ...)
طراحی ریل و ترمز
طراحی اتصالات

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 5:37 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت قلعه رودخان (قلعه رودخان)

پاورپوینت-قلعه-رودخان-(قلعه-رودخان)
پاورپوینت قلعه رودخان (قلعه رودخان)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 48
حجم فایل: 3984 کیلوبایت
قیمت: 11000 تومان

دانلود پاورپوینت در مورد قلعه رودخان (قلعه اجنه)،




در قالب ppt و در 48 اسلاید، قابل ویرایش.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 5:36 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود تحقیق معماری حمام ها

تحقیق-معماری-حمام-ها
تحقیق معماری حمام ها
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 34
حجم فایل: 1757 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان

دانلود تحقیق در مورد معماری حمام ها،




در قالب word و در 34 صفحه، قابل ویرایش.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 5:36 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت تاريخچه ايمني، حفاظت و بهداشت کار

پاورپوینت-تاريخچه-ايمني-حفاظت-و-بهداشت-کار
پاورپوینت تاريخچه ايمني، حفاظت و بهداشت کار
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 46
حجم فایل: 1491 کیلوبایت
قیمت: 7000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع تاريخچه ايمني، حفاظت و بهداشت کار،
در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
 


مقدمه
آشنايي با سازمان بين المللي کار
وظايف سازمان بين المللي کار
كنفرانس بين المللي كار

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 5:36 ] [ احمد احمد ]
[ ]

دانلود ابهامات و چالش هاي قانون برگزاري مناقصات

ابهامات-و-چالش-هاي-قانون-برگزاري-مناقصات
ابهامات و چالش هاي قانون برگزاري مناقصات
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 462 کیلوبایت
قیمت: 17000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع ابهامات و چالش هاي قانون برگزاري مناقصات،

در قالب pdf و در 14 صفحه، شامل:



چکیده
مقدمه 
نتیجه گیری

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
[ جمعه 4 اسفند 1396 ] [ 5:35 ] [ احمد احمد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 صفحه بعد